دستگاه شیار زن تاکاکو Slotter Saw بزرگنمایی

دستگاه شیار زن تاکاکو 4800 وات Slotter Saw Takako

Slotter Saw TAKAKO 4800W







  • قدرت 4800 وات

  • دارای 5 الماس

  • قابل استفاده انواع سطوح

  • برق مصرفی 220 وات

  • بدنه مستحکم

  • سرعت 5000 دور در دقیقه

















موجود شد به من اطلاع بده

دسترسی: ناموجود

Other

تخفیفات ویژه و جدید اینستاگرام

فالو کنید :)

ارسال سریع یک تا سه روز

سرعت ارسال

هفت روز تضمین تعویض کالا

ضمانت خرید

پرداخت پول در محل بعد تست

❌ پرداخت بعد از تست

نیم نگاهی به دستگاه شیار زن تاکاکو پنج الماس 4800 وات Slotter Saw Takako



در هنگام انجام کارهای ساختمانی برای کارهای که توکار هستند مانند سیم های برق و لوله های آب و... باید شیارهای روی سطوح مورد نظر ایجاد شود که این کار قبلا به صورت سنتی به وسیله ی (چکش و قلم) صورت می گرفت، مانند دیوارهای گچی که معمولا کاری دقیق حاصل نمی شد و برای دیوارهای بتنی و سیمانی روش قدیمی انتخاب مناسبی نبود. هر چند برای شیار زدن از ابزار برقی دریل و.. استفاده می شود اما برای کیفیت و تسهیل در کار می توان از دستگاه مخصوص که کار آنها شیار زدن است استفاده کرد. شیار زن ابزاری است که برای ایجاد برش و شیارهای قوی مانند برش در دیوار، کف و... به کار می رود. همچنین در کارهای ساختمانی زدن شیار برای مخفی کردن کابل های برق و یا لوله در داخل دیوار یا کف زمین انجام می گردد که هم بر زیبای محیط اضافه می شود، هم ایمنی کابل ها و لوله ها بیشتر می شود.
درست کردن این شیارها با ابزار آلات دستی کاری وقت گیرو پر زحمت است. شیار زن ها مدل های گوناگونی با کارایی های مختلف دارند که قابلیت شیار زدن بر روی سطح های مختلفی را دارند و مهمترین کاربرد های آن ها محسوب می شود. شیارزن « پنج الماس 4800 Takako » یکی از شیار زن های با کیفیت بازار است که دارای موتور پر قدرت 4800 وات است و با برق مصرفی 220 وات کار می کند. این شیار زن پنج الماس با موتور 4800 وات می تواند در کم ترین زمان سخت ترین سطح ها را برش دهد. پس می توانید به آسانی شیارهای دقیق و مرتب در دیوار و کف های سیمانی، گچی و یا بتنی ایجاد کنید و برای کارهای که نیاز به دقت و حساسیت زیادی دارند بسیار کاربردی است. سرعت دستگاه تاکاکو 5000 دور در دقیقه می باشد. شما می توانید قیمت دستگاه شیار زن تاکاکو را فروشگاه اینترنتی آوینتو مشاهده نمایید، همچنین به بررسی ویژگی های خاص این شیارزن بپردازید و نسبت به قیمت شیارزن های دیگر مقایسه نمایید.



نمایش کمتر



نمایش بیشتر
نمایش کمتر
نقد و بررسی

نقد و بررسی دستگاه شیار زن تاکاکو پنج الماس

قبل از تولید شیار زن ها، جای گذاری لوله ها و کابل های برق کاری دشوار بود و افراد مجبور بودند با استفاده از ابزار قدیمی مانند چکش و قلم اقدام به ایجاد شیار در دیوار و کف زمین کنند. اما با پیشرفت و تنوع ابزار آلاتی که هر روزه وارد بازار می شوند با وجود آن ها کارها سریع تر و با کیفیت تر از قبل انجام می گیرد. بنابراین استفاده از ابراز آلاتی که کم ترین زمان و بهترین نتیجه را در اختیار افراد قرار بدهد بسیار باب شده. یکی از این ابزار آلات که شیار زدن دیوار و دیگر سطوح را بر عهده دارد دستگاه شیار زن پنج الماس 4800 Takako است. دستگاه شیار زن تاکاکو دارای پنج الماس است که می تواند دقیق ترین و تمیزترین شیارها را ایجاد کند. قیمت شیارزن دیوار تاکاکو نسبت به دیگر محصولات مشابه مناسب تر و کارایی بیشتری دارد . در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های خاص شیارزن تاکاکو بپردازیم.

طراحی خوش دست

لازم است طراحی بدنه ابزار آلات به گونه ای باشد که ایمنی و سلامت اپراتور را تامین کند. دستگاه شیار زن تاکاکو دارای دو سته برای گرفتن دستگاه در حین کار می باشد که باعث ایمنی و تسلط بیشتر شخص بر روی دستگاه و کارمی شود. این شیارزن دارای 5 الماس برای برش های دقیق در ابعاد زیاد است. تیغه شیار زن دارای سرعت 5000 دور در دقیقه می باشد. کل ترکیب بدنه دستگاه شیار زن طراحی جمع و جوری دارد و با اندازه ی دیسک برش 56+22+15mm به راحتی قابل حمل است. جنس بدنه دستگاه شیار زن پنج الماس از مواد با کیفیت ساخته شده و از استحکام خوبی برخوردار است. دستگاه شیار زن تاکاکو دارای ترکیب رنگ نارنجی و نقره ای است.

امکانات کاربردی

خرید شیار زن پنج الماس تاکاکو

درست کردن شیارهای دقیق با ظرافت بالا را فقط می توان توسط یک دستگاه شیار زن انجام داد. دستگاه شیارزن پنج الماس Takako می تواند دقیق ترین شیارها را برای شما به وجود آورد. این شیارهای دقیق را شما می توانید روی هر سطحی انجام دهید. دستگاه شیارزن دیوار تاکاکو قابلیت تنظیم کردن پهنا را دارد و این امکان را به شما می دهد که بتوانید هر شیاری را با پهنای مورد نظر ایجاد کنید، همچنین این دستگاه دارای سرعت 5000 دور در دقیقه می باشد.

با موتور قدرتمند 4800 وات دستگاه شیار زن پنج الماس شیار زدن سطوح را درکم ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می گیرد. همچنین سبب خستگی زیاد مصرف کننده نمی شود.

جمع بندی

در صورتی که کارهای شیار زدن سطوح مختلف برای شما سخت یا غیر ممکن شده و یا تنظیم دقیق عمق شیارها برای شما دشوار می باشد، می توانید با داشتن دستگاه شیار زن 4800 Takako و ویژگی های که این دستگاه شیار زن دارد، کارهای خود را دقیق، با کیفیت و در بازده زمانی کمتری انجام دهید. شیارزن تاکاکو می تواند شیارهای با اندازه دلخواه و تمیز برای شما ایجاد کند. زمانی که با این دستگاه کار بکنید متوجه خواهید شد که با دستگاه شیار زن 4800 تاکاکو کارها را به شکلی سریع، آسان و یا کیفیت انجام می دهد. بنابراین شما با خرید شیارزن تاکاکو سرعت و کیفیت بیشتری به کارهای خود می دهید.

مشخصات فنی
 

عمومی

برند تولید کنندهOther
کشور سازندهچین

مشخصات کلی

مناسب برایانواع مصالح ساختمانی

ویژگی های فنی

توان مصرفی4800 وات
قابلیت تنظيم سرعت

بله

مشخصات صفحه

نوع صفحه قابل استفادهبرش
صفحه همراه

بله

حفا‌ظ

بله

مشخصات دسته

دسته‌ی کمکی

بله

ضد لغزش

بله

مشخصات فیزیکی

رنگ بدنهمشکی, زرد
ابعاد156 × 22 × 15 میلی متر

اقلام همراه

اقلام همراهجعبه نگهداری شیار زن
نظرات کاربران
نظر خودتان را بنویسید
شما نظر می دهید: دستگاه شیار زن تاکاکو 4800 وات Slotter Saw Takako
راهنمای خرید
پرسش‌های محصول

پرسش‌های محصول

جستجو براساس ASC
پرسش
توسط : حسن در دی ۱۴۰۰
وقتتون بخیر قیمت این محصول بروز هست یا نه؟
هزینه ارسال برای تهران چقدر هست؟
174
پرسش
توسط : محمد تیرناز در فروردین ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید
در مورد اصالت محصولات میخواستم راهنما ی کنید
ایا واقعا محصولی که انتخاب میکنیم و ارسال میشه واقعا اصالت دارن و جز از دسته کالاهای تقلبی نیستند
ایا گارانتی که انجام میشه صحت و اصالت کالا را تایید میکنند
ممنون میشم راهنمایی کنید
165
پرسش
توسط : حسین اسحقی در فروردین ۱۴۰۱
با سلام و عرض خسته نباشید
آیا این محصول گارانتی دیگری هم به جز گارانتی 7 روز داره؟
141
پرسش
توسط : خانی در اردیبهشت ۱۴۰۱
باسلام و خسته نباشید.میخاستم بدونم قیمتهاتون ب روز هستن؟چون امروز ک من از شهرمون میپرسیدم حدودا پنج تومن بالاتر از اینی هس ک شما قیمت زدین
135
پرسش
توسط : رسول در اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام نحوه پرداخت اگه طوریکه نوشتید درب منزل باشه خوبه.هم ما راحتیم هم شما.همینطوره؟
133
پرسش
توسط : یاسین در خرداد ۱۴۰۱
سلام، چجوری باید سفارش بدم؟ قیمت بروزش همینه دیگه؟
122
پرسش
توسط : جابر در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام
جهت سفارش و خرید ، آیا قیمت ها بروز هست؟
119
پرسش
توسط : فاطمه در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام. سوالم اینه چطور میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟ و دوم اینکه چطور میت.نم ضمانت کالا رو درخواست بدم؟
108
۱۰
کیفیت ساخت
۱۰
سهولت استفاده
۹
عملکرد و کارایی
۹
امکانات و قابلیت ها
۱۰
ارزش خرید نسبت به قیمت

نقاط قوت

موتور قدرتمند
شیارهای دقیق
تنظیم عمق و پهنا شیار

نقاط ضعف

-
شما ممکن است به محصولات زیر نیز علاقمند باشید