فرز دیوالت 1280 وات مدل 4069 DEWALT MODEL بزرگنمایی

فرز دیوالت 1280 وات مدل 4069 DEWALT ANGLE GRINDER 1280 MODEL

4069 DEWALT ANGLE GRINDER 1280 MODEL








  • طراحی شیک و مقاوم

  • توان خروجی 1280 وات

  • سرعت ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه

  • ۱۱۵ الی ۱۲۵ میل

  • دارای دور متغیر

  • وزن سبک















موجود شد به من اطلاع بده

دسترسی: ناموجود

dewalt

تخفیفات ویژه و جدید اینستاگرام

فالو کنید :)

ارسال سریع یک تا سه روز

سرعت ارسال

هفت روز تضمین تعویض کالا

ضمانت خرید

پرداخت پول در محل بعد تست

❌ پرداخت بعد از تست

نیم نگاهی به فرز دیوالت 1280 وات مدل 4069 DEWALT ANGLE GRINDER 1280 MODEL



به منظور بهبود بخشیدن به کارهای تراش کاری و پیشرفت در انجام برش های دقیق، نیازمند استفاده از دستگاه های کارآمد هستیم. یکی از محصولات قدرتمند که با جرات می توان از آن نام برد، فرز دیوالت مدل 4069 « DEWALT 4069 » است. با خرید این مدل بسیار خوش دست و راحت می توانید کارهای خود را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهید. فرز دیوالت در دسته ابزار آلات قرار گرفته است. استادکاران برای تبحر و انجام مهارت های دقیق برش می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.
فرز دیوالت مدل « 4069 » از طرح و شکل سبکی برخوردار است که شما را در حین برش خسته نمی کند و خیلی راحت می توانید در طول چندین ساعت پروژه های زیادی را تحویل مشتریان خود دهید. فرز دیوالت، یکی از کاربردی ترین وسیله ها در کارگاه های صنعتی به شمار می آید. این مدل اوج خلاقیت را به کارهای شما خواهد بخشید. اگر به دنبال محصولی قدرتمند برای برش بر روی سطوح مختلف هستید، حتما از برند دیوالت خریداری کنید. فرز دیوالت دارای ویژگی ها و امکانات فوق العاده است. توان خروجی 1280 وات فرصت خوبی را برای عملکرد دقیق دستگاه فراهم ساخته است. علاوه براین، سرعت ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه، شگفتی محصول را بیشتر مشخص ساخته است که چه عملکرد توانمندی را به همراه خواهد داشت. سنگ فرز دارای برش دقیق ۱۱۵ الی ۱۲۵ میل است که از دور متغیر برخوردار است. البته ناگفته نماند، این محصول به خاطر قدرت و توان خاصی که دارد، باید در حین کار توجه و دقت بیشتری به خرج داد تا بهتر و کارآمدتر عمل کنید. افرادی که در کارگاه ها و مشاغل صنعتی به فعالیت می پردازند، دسته این مدل به گونه ای طراحی شده است که با دست آقایان از تطابق بیشتری برخوردار است. یکی از مزیت های دستگاه فرز دیوالت مدل 4069، دسته ی ارگونومیکی است که از ایجاد هر گونه لغزش و افتادن جلوگیری خواهد نمود.



نمایش بیشتر
نمایش کمتر
نقد و بررسی

نقد و بررسی فرز دیوالت 1280 وات مدل 4069 DEWALT ANGLE GRINDER 1280 MODEL

یکی از معتبرترین برندها در ساخت ابزارآلات صنعتی، برند دیوالت است که کیفیت و قدرت را در محصولات خود گنجانده است. کمپانی دیوالت تمام تلاش خود را وقف ساخت محصولات با کیفیت با قدرت خرید بالا برای طرفداران خود فراهم ساخته است. فرز دیوالت دارای وزن سبک با قدرت بالاست که در انجام برش سطوح محتلف شما را یاری خواهد کرد و عملکرد قدرتمند آن شما را متحیر خواهد ساخت. فرز دیوالت مدل « 4069 » با توجه به سرعت فوق العاده ای که دارد در کمترین زمان ممکن برش های دقیقی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر قصد خرید فرز دیوالت « DEWALT 4069 » را دارید، ادامه نقد و بررسی این مدل را از سایت فروشگاه اینترنتی آوینتو دات کام دنبال کنید.

طراحی و دیزاین

خرید فرز دیوالت 1480 وات مدل 4069 DEWALT ANGLE GRINDER 1480 MODEL

دستگاه فرز دیوالت « DEWALT 4069 » درابعاد جمع و جور و سبک برای راحت انجام شدن برش های دقیق بر روی سنگ طراحی شده است.این مدل طوری طراحی شده است که در حین کار، بدون آنکه وزن دستگاه شما را اذیت کند می توانید با انرژی بیشتری به ادامه کار بپردازید. بدنه فرز دیوالت از مواد اولیه و مقاوم ساخته شده است که در برابر آسیب ها از محافظت بیشتری برخوردار استو می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. رنگ زرد و مشکی، زیبایی خاصی را به کل محصول بخشیده است که همواره نظر کاربران را جلب خواهد کرد. دسته فرز به گونه ای طراحی شده است که درمیان انگشتان دست شما قرار خواهد گرفت، بدون آنکه جنس بدنه فرز شما را اذیت کند. کمپانی دیوالت برای مینی فرز مدل 4069، لبه های تیز و برنده ای را طراحی کرده است که در ایجاد برش های دقیق اثر گذار خواهد بود. این مدل با قدرت بیشتری با سطوح مختلف جور در می آید. با خرید دستگاه فرز دیوالت فوق العاده کارآمد، کاربرد استفاده از آن بصورت وصل کردن به برق شهری می باشد که بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

دستگاه فرز مدل 4069 دارای ویژگی ها و مزیت های فوق العاده ای است، این مدل از ایجاد لغزش و افتادن جلوگیری می کند و تسلط شما را بر روی کار بیشتر خواهد کرد.

کارایی و عملکردها

دیگر نیاز نیست، زمان طولانی برای انجام برش و سنباده زدن سطوح در نظر بگیرید، با خرید دستگاه فرز دیوالت، مدل 4069 می توانید در آن واحد بهترین ها را به ارمغان بیاورید. با استفاده فرز دیوالت می توانید در طول روز، کار مشتریان خود را به راه بیندازید و با خیال آسوده بتوانید امورات خود را در دست بگیرید. کمپانی دیوالت، این مدل فرز را با توان 1280 تولید کرده است که قدرت موتور آن باور نکردنی است. سرعت 11000 دور در دقیقه فرصت خوبی را فرهم ساخته تا با سرعت بیشتری بتوانید برش های دقیق و ظریفی را بر روی سطوح حک کنید. استحکام و مقاومت دستگاه به گونه ای است که سالیان سال می توانید از آن بهره ببرید. از پرکاربردترین قطر صفحه های برشريال 115-125 میلی متر است که در فرز دیوالت گنجانده شده است. این مدل دستگاه طوری طراحی شده است که قابلیت نصب صفحه های برش را در اختیار شما قرار می دهد و دیگر هیچگونه ای دغدغه ای در کار نخواهید داشت.

قیمت فرز دیوالت 1480 وات مدل 4069 DEWALT ANGLE GRINDER 1480 MODEL

جمع بندی

کیفیت و ساخت ابزار آلات صنعتی برند دیوالت زبان زد خاص و عام است که نام آن بر سر زبان ها قرار دارد. دستگاه فرز دیوالت در انواع مدل با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی آوینتو دات کام عرضه می شود. فرز دیوالت 4069 دارای سرعت و قدرت موتور با کیفیت ویژه ای است. توان 1280 وات و دور متغیر از مزیت های فوق العاده آن به شمار می آید. اگر قصد خرید فرز دارید، حتما این مدل دیوالت را از دست ندهید.

مشخصات فنی
 

عمومی

برند تولید کنندهdewalt
کشور سازندهآمریکا

مشخصات کلی

شماره مدل4069
نوع دستگاهمینی فرز

ویژگی های فنی

توان مصرفی1280 وات

مشخصات صفحه

نوع صفحه قابل استفادهبرش

سایر مشخصات

سایر مشخصات

برق شهری 220v

قطر صفحه m14

مشخصات فیزیکی

رنگ بدنهمشکی, زرد
نظرات کاربران
نظر خودتان را بنویسید
شما نظر می دهید: فرز دیوالت 1280 وات مدل 4069 DEWALT ANGLE GRINDER 1280 MODEL
راهنمای خرید
پرسش‌های محصول

پرسش‌های محصول

جستجو براساس ASC
پرسش
توسط : حسن در دی ۱۴۰۰
وقتتون بخیر قیمت این محصول بروز هست یا نه؟
هزینه ارسال برای تهران چقدر هست؟
174
پرسش
توسط : محمد تیرناز در فروردین ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید
در مورد اصالت محصولات میخواستم راهنما ی کنید
ایا واقعا محصولی که انتخاب میکنیم و ارسال میشه واقعا اصالت دارن و جز از دسته کالاهای تقلبی نیستند
ایا گارانتی که انجام میشه صحت و اصالت کالا را تایید میکنند
ممنون میشم راهنمایی کنید
165
پرسش
توسط : حسین اسحقی در فروردین ۱۴۰۱
با سلام و عرض خسته نباشید
آیا این محصول گارانتی دیگری هم به جز گارانتی 7 روز داره؟
141
پرسش
توسط : خانی در اردیبهشت ۱۴۰۱
باسلام و خسته نباشید.میخاستم بدونم قیمتهاتون ب روز هستن؟چون امروز ک من از شهرمون میپرسیدم حدودا پنج تومن بالاتر از اینی هس ک شما قیمت زدین
135
پرسش
توسط : رسول در اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام نحوه پرداخت اگه طوریکه نوشتید درب منزل باشه خوبه.هم ما راحتیم هم شما.همینطوره؟
133
پرسش
توسط : یاسین در خرداد ۱۴۰۱
سلام، چجوری باید سفارش بدم؟ قیمت بروزش همینه دیگه؟
122
پرسش
توسط : جابر در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام
جهت سفارش و خرید ، آیا قیمت ها بروز هست؟
119
پرسش
توسط : فاطمه در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام. سوالم اینه چطور میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟ و دوم اینکه چطور میت.نم ضمانت کالا رو درخواست بدم؟
108
پرسش
توسط : احسان در اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام. دور متغیر یعنی دیمردار هستش؟
15
۱۰
کیفیت ساخت
۱۰
سهولت استفاده
۹
عملکرد و کارایی
۹
امکانات و قابلیت ها
۸
ارزش خرید نسبت به قیمت

نقاط قوت

سرعت بالا ۱۱۰۰۰دور در دقیقه
دور متغیر

نقاط ضعف

-
شما ممکن است به محصولات زیر نیز علاقمند باشید