اسپیکر خودرو 550 واتی پایونیر TS-6975 V3 Pioneer بزرگنمایی

اسپیکر خودرو 550 واتی پایونیر TS-6975 V3 Pioneer

Pioneer car speaker 550W TS-6975 V3







  • توان خروجی 550 وات

  • امپدانس 4 اهم

  • حساسیت 92 دسی بل

  • توان اسمی 80 وات

  • فرکانس 28 تا 27000 هرتز

  • ووفر مخروط کاغذی سبک

  • سایز 6×9 اینچ

  • وزن 5 کیلو 70 گرم















دسترسی: موجود

‎۳٬۳۳۰٬۰۰۰ تومان
آیا از قیمت کالا راضی هستید؟ بله خیر
دلیل نارضایتی شما چیست؟

pioneer

تخفیفات ویژه و جدید اینستاگرام

فالو کنید :)

ارسال سریع یک تا سه روز

سرعت ارسال

هفت روز تضمین تعویض کالا

ضمانت خرید

پرداخت پول در محل بعد تست

❌ پرداخت بعد از تست

نیم نگاهی به اسپیکر خودرو پایونیرTS-6975 V3 Pioneer speaker



صدای واقعی هرگز نباید به خطر بیفتد، خصوصاً وقتی موسیقی شیوه زندگی شماست. اکثر راننده ها برای سر نرفتن حوصله و رفع خواب آلودگی در مسافت های طولانی مدت و ترافیک ها سنگین به آهنگ گوش می دهند، اما اگر کیفیت اسپیکرها پایین باشند باز هم موجب بی طاقتی راننده و سرنشینان می شود پس اگر می خواهید با این مشکلات رو به رو نشوید و از سفر خود لذت ببرید باید به کیفیت و برند اسپیکرها توجه کنید. برای اطلاع از مشخصات کامل و قیمت باند پایونیر 6975s با آوینتو دات کام همراه باشید.
اسپیکر پایونیر خودرو « TS-6975 V3 Pioneer Car Speake » دقیقا از ترمینال های پیچ طلا اندود گرفته تا یک مخروط کاغذی سفت و سخت و فشرده بدون فشار برای اینکه صدای تند و قدرتمند بسازد، پایونیر از قطعات با کیفیتی برای اطمینان از صدای دلخواه شما استفاده کرده است.



نمایش بیشتر
نمایش کمتر
نقد و بررسی

نقد و بررسی مدل TS-6975 V3 Pioneer speaker

برخی از کاربران صداهای سخت و بادوام می خواهند که در میان جمعیت متمایز باشند. پایونیر بلندگوهای « Champion Series » را ایجاد کرد، یک بلندگو با طیف گسترده ای برای کمک به بازتولید باس با وضوح، ثبات و حضور که دیگر بلندگوها معمولاً نمی توانند به آن برسند. مخروط های بلندگو که برای بلندگوهای سری «Champion » استفاده می شوند، سخت تر در کنترل ورودی با قدرت بیشتر در حجم بالاتر هستند بدون اینکه کیفیت بالاتر را به خطر بیندازند. این مقاومت در ظاهر آنها منعکس می شود. کمپانی پایونیر «Pioneer » یکی از بزرگترین شرکت‌های چند ملیتی متخصص در تولید و ساخت انواع محصولات چند رسانه ‌ای دیجیتال می ‌باشد. این شرکت درواقع یکی از شرکت‌های پیش گام الکترونیکی در جهان است که سهم زیادی از بازار فروش در سراسر جهان را به خود اختصاص داده و محصولات آن در بیش از 100 کشور جهان به فروش می‌رسد.

طراحی دلنشین

اسپیکر خودرو 550 واتی پایونیر TS-6975 V3 Pioneer

Pioneer با دقت مواد را انتخاب می کند و از کاغذ فشرده نشده استفاده می کند و به این مخروط های جدید، کیفیت سبک و سفت وسخت مورد نیاز برای ایجاد صدای ضعیف، قدرتمند را بدهد به علاوه دوام اضافی برای رسیدن به حد مجاز را می دهد، سیم پیچ صوتی سیم آلومینیومی با روکش مس سبک، امکان تولید صادقانه صداهای بلندتر را فراهم می کند، صدای دو لایه یورتان: لایه دوتایی جدید رزونانس مخروطی غیرضروری را برای دوام بالاتر مخروط و صدای واضح تر به حداقل می رساند. ترمینال های اندود شده با طلا رساناهای عالی با اتلاف انرژی (صدا) بسیار کمتری هستند که توسط صوتی ها ترجیح داده می شوند، حلقه دکمه: به ووفر کمک می کند تا صدای باس را بدون از دست دادن در هنگام استفاده زیاد (ورودی با صدای زیاد) تولید کند. مخروط «(Polyimide) New Pl » دارای ویژگی های بسیار خوبی از استحکام و دوام است که به کاهش سختی و افزایش وضوح صدا کمک می کند. میدان مغناطیسی بیشتر باعث افزایش توان خروجی و بهینه سازی اتلاف گرما می شود. پایونیر با دقت مواد را انتخاب می کند و از کاغذ فشرده نشده استفاده می کند تا به این مخروط های جدید، کیفیت سبک و سفت و سخت مورد نیاز برای ایجاد صدای ضعیف و قدرتمند را بدهد. به علاوه دوام اضافی برای رسیدن به حد مجاز. مخروط (New Pl (Polyimide دارای ویژگی های بسیار خوبی از استحکام و دوام است که به کاهش سختی و افزایش وضوح صدا کمک می کند.

ویژگی ها و کاربردهای TS-6975 V3 Pioneer

سیستم عنکبوت «PFSS »: با کمک این سیستم بهترین تعادل بین کیفیت صدا و دوام بالا را به دست می آورد. این سیستم به تولید مثل صدا ایده آل تحقق می بخشد. سیستم جلوپنجره مشبک کامل: این سیستم مشبک پلی کربنات برای جلوگیری از صدمه جسمی و تحمل مقاومت بالا است. سیستم دو لایه «Urethane Surround »: لایه دوتایی جدید رزونانس مخروطی غیرضروری را برای دوام بالاتر مخروط و صدای واضح تر به حداقل می رساند. ترمینال های اندود شده با طلا رساناهای عالی با اتلاف انرژی (صدا) بسیار کمتری هستند که توسط صوتی ها ترجیح داده می شوند برای تولید صدا به وضوح با پاسخگویی برجسته. به ووفر کمک می کند تا صدای باس را بدون از دست دادن در هنگام استفاده زیاد (ورودی با صدای زیاد) تولید کند. روکش مگنت لاستیکی: شدید غیرضروری را کاهش می دهد که می تواند کیفیت صدا را به خطر بیاندازد. سیم پیچ آلومینیومی روکش دار مس: سیم پیچ صوتی سیم آلومینیومی با روکش مس سبک، امکان تولید صادقانه صداهای بلندتر را فراهم می کند. باس شفاف، سفت و محکم با قدرت تولید خواهد شد که بدنه 6×9 معمول با آن اندازه نمی تواند درک کند.

خرید اسپیکر خودرو 550 واتی پایونیر TS-6975 V3 Pioneer

این اسپیکر خودرو از سیستم های از جمله؛ سیستم عنکبوت، جلو پنجره مشبک کامل، سیستم دو لایه و سیم پیچ آلمنینیومی با روکش مس سبک مجهز شده است که همه برای تولید صدای باکیفیت کار می کنند.

جمع بندی

با جرأت می توان گفت یکی از بهترین اسپیکرهای خودرو موجود در بازار اسپیکر ماشین پایونیر می باشد. با انتخاب پایونیر کیفیت صدای شفاف و واضح را احساس کنید. پایونیر برای این اسپیکر خودرو از قطعات و اجزای با کیفیت استفاده کرده تا توجه کاربران را به خود جلب کند و کما بیش به این هدف رسیده است. شما هم با خرید باند پایونیر 6975 v3 شنونده ی صدای باکیفیت باشید.

مشخصات فنی
 

عمومی

برند تولید کنندهpioneer
کشور سازندهویتنام, چین (اصلی)
انتخاب رنگblack

مشخصات کلی

شماره مدلTS-6975-V3
نوعThree-Way
تعداد در هر جعبهیک جفت

ویژگی های صدا

بیشینه صدای خروجی550 وات
توان اسمی80 وات
حسا‌سیت92 دسی بل

مشخصات فیزیکی

ابعاد220 × 151 میلی‌متر
وزن5.70 کیلوگرم
سایز6 × 9 اینچ
ابعاد برش برای نصب 220 × 151 میلی‌متر
عمق نصب92 میلی‌متر
جنس ووفر مخروط کاغذی سبک و غیرفشرده

لوازم جانبی

لوازم جانبیدفترچه راهنما, پیچ های اتصال
نظرات کاربران
نظرات مشتری (1)
اصلی و تقلبی
از کجا الان بفهمیم اصلی هست یا تقلبی نظر توسط Ali (ارسال شده در 1402/04/02)
نظر خودتان را بنویسید
شما نظر می دهید: اسپیکر خودرو 550 واتی پایونیر TS-6975 V3 Pioneer
راهنمای خرید
پرسش‌های محصول

پرسش‌های محصول

جستجو براساس ASC
پرسش
توسط : حسن در دی ۱۴۰۰
وقتتون بخیر قیمت این محصول بروز هست یا نه؟
هزینه ارسال برای تهران چقدر هست؟
174
پرسش
توسط : محمد تیرناز در فروردین ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید
در مورد اصالت محصولات میخواستم راهنما ی کنید
ایا واقعا محصولی که انتخاب میکنیم و ارسال میشه واقعا اصالت دارن و جز از دسته کالاهای تقلبی نیستند
ایا گارانتی که انجام میشه صحت و اصالت کالا را تایید میکنند
ممنون میشم راهنمایی کنید
165
پرسش
توسط : حسین اسحقی در فروردین ۱۴۰۱
با سلام و عرض خسته نباشید
آیا این محصول گارانتی دیگری هم به جز گارانتی 7 روز داره؟
141
پرسش
توسط : خانی در اردیبهشت ۱۴۰۱
باسلام و خسته نباشید.میخاستم بدونم قیمتهاتون ب روز هستن؟چون امروز ک من از شهرمون میپرسیدم حدودا پنج تومن بالاتر از اینی هس ک شما قیمت زدین
135
پرسش
توسط : رسول در اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام نحوه پرداخت اگه طوریکه نوشتید درب منزل باشه خوبه.هم ما راحتیم هم شما.همینطوره؟
133
پرسش
توسط : یاسین در خرداد ۱۴۰۱
سلام، چجوری باید سفارش بدم؟ قیمت بروزش همینه دیگه؟
122
پرسش
توسط : جابر در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام
جهت سفارش و خرید ، آیا قیمت ها بروز هست؟
119
پرسش
توسط : فاطمه در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام. سوالم اینه چطور میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟ و دوم اینکه چطور میت.نم ضمانت کالا رو درخواست بدم؟
108
۱۰
کیفیت ساخت
۹
طراحی
۱۰
کیفیت صدا
۹
ارزش به نسبت قیمت

نقاط قوت

توان خروجی بالا
تولید صدای با کیفیت

نقاط ضعف

-
شما ممکن است به محصولات زیر نیز علاقمند باشید