اره پروفیل بر دیوالت 2300 وات DEWALT Cut-Off Saw بزرگنمایی

اره پروفیل بر دیوالت مدل 355 Profile saw on Diwalt

Profile saw on Diwalt 355







  • توان قدرتمند 2300 وات

  • سرعت 4600 دور در دقیقه

  • محافظ جرقه گیر

  • تیغه 355 میلی متر

  • دسته ارگونومیک

  • قابلیت برش با زاویه

  • دکمه قفل سویچ

  • دسته D شکل

  • پایه ضد لغزش

  • طراحی فلزی مستحکم














موجود شد به من اطلاع بده

دسترسی: ناموجود

dewalt

تخفیفات ویژه و جدید اینستاگرام

فالو کنید :)

ارسال سریع یک تا سه روز

سرعت ارسال

هفت روز تضمین تعویض کالا

ضمانت خرید

پرداخت پول در محل بعد تست

❌ پرداخت بعد از تست

نیم نگاهی به اره 2300 وات DEWALT Cut-Off Saw



امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه صنعت حاصل شده انجام کارهای سختی که درگذشته، زمان و انرژی زیادی از افراد می گرفت آسان تر شده است. خیلی از کارهای ساختمانی و صنعتی در صورت کار با ابزار نامناسب باعث فرسودگی انسان می شوند. با پیشرفت صنعت در بسیاری از زمینه ها طراحان در وسایل و ابزارهای برقی تغییراتی ایجاد کردند و نیاز گروه های صنعتگر را با این ابزارهای جدید و کاربردهای متنوع آنان برطرف کردند. استفاده از پروفیل در کارهای صنعتی و ساختمانی بسیار باب شده و در صنایعی همچون ساختمان سازی کاربرد دارد. به همین دلیل نیاز به برش دقیق آنها در طرح و اندازه های مختلف به شدت شده است. این کار استفاده از یک ابزار مناسب را اجبار کرده، زیرا با کوچکترین خطا، امکان تغییرشکل نامطلوب در قطعه مورد نظر وجود دارد و این همه دقت و سرعت با یک پروفیل بر امکان پذیر است. دستگاه پرفیل بر همچنین تسلط کاربر را در انجام کار برش افزایش می دهد. پروفیل بر ها جزو ابزار آلات برقی هستند که کار برش قطعات فلزی را بر عهده دارند . پروفیل بر ها از یک بازوی متحرک، گیره نگهدارنده، و دیسک برش درست شده است. پروفیل بر دیوالت « DEWALT »با توان قدرتی 2300 وات عمر موتور را افزایش داده و با تیغه ی 355 میلی متر با سرعت چرخش 4600 دور در دقیقه برش های تمیز و دقیق به شما می دهد. همچنین در قسمت قرار دادن پایه های ضد لغزش جهت جلوگیری از حرکت دستگاه حین کار، محافظ ضد جرقه بر روی صفحه ی برش و تعبیه قفل سویچ کار که قطعه را به محکمی در زیر صفحه برش قرار می دهد، خطر استفاده کاربر بر روی پروفیل بر دیوالت را کاهش داده است. پروفیل بر دیوالت به دلیل وزن مناسب جابه جایی آن آسان بوده سهولت در استفاده، قدرت و امنیت بالای این دستگاه جای خود را در میان صنعتگران باز پروفیل بر دیوالت نیازی به مصرف برق صنعتی ندارد و می توان با برق خانگی هم از آن استفاده کرد. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آوینتو می توانید قیمت اره پروفیل بر را مشاهده نمایید و نسبت به خرید اره پروفیل بر اقدام نمایید.



نمایش بیشتر
نمایش کمتر
نقد و بررسی

نقد و بررسی اره پروفیل بر دیوالت 2300 وات

شرکت دیوالت DEWALTیکی از بزرگترین شرکت ها در تولید ابزار آلات صنعتی است. کمپانی دیوالت با ارائه کارآمد ترین ابزارها به تسریع بخشیدن و راحتی کار مصرف کنندگان شده است. این کمپانی برای برش دقیق پروفیل های صنعتی و ساختمانی پروفیل بری را معرفی می کند که در ادامه به بررسی ویژگی های خاص از جمله موتور قدرتی 2300 وات و سرعت 4600 دور در دقیقه و...آن می پردازیم.

طراحی مستحکم

پروفیل بر دیوالت از جنس فلز ساخته شده و دارای ترکیب رنگ زرد وسیاه است که نمایی صنعتی زیبای خاصی به آن بخشیده است. در کنار طراحی و کیفیت ساخت کارایی و کیفیت کاری که پروفیل بر دیوالت به ما می دهد بیشتر حائز اهمیت است. دیوالت در پروفیل بر خود ایمنی افرادی که با این محصول سرو کار دارند را مورد توجه قرار داده و محافظی بر روی تیغه طراحی کرده تا مصرف کننده با خیال راحت بتواند کار خود را انجام دهد.تعویض قطعه به دلیل طراحی مناسب دیوالت آسان بوده که در صورت کند و یا آسیب دیدن می توانید به راحتی قطعه برش با قطر 355 میلی متر را عوض کنید. همچنین دسته ی نگهدارنده D شکل آن طوری طراحی شده که گرفتن آن راحت باشد و حالت ارگونومیک آن برای سلامتی دست موثر است. پایه های ضد لغزش پروفیل بر دیوالت سبب می شود که در حین کار دستگاه لغزش پیدا نکند و باعث آسیب به شخص و محیط اطراف نشود. همچنین گیره نگهدارنده پروفیل بر از دیگر طراحی کاربردی دیوالت است. طراحی پروفیل بر دیوالت به گونه است که دیگر مشکلی برای حمل آن وجود ندارد و و می توان به راحتی با خود جابه جا کرد.

قیمت پروفیل بر دیوالت

کارایی بالا

با توجه به اینکه برش پروفیل ها در مصارف ساختمانی همچون ساخت انواع درب و پنجره، نرده کشی و قسمت صنعتی چون خودرو سازی، ساخت صندلی و ... اهمیت دارد استفاده از پروفیل بر دیوالت نیازخیلی از صنعتگران را برطرف نموده است پروفیل برها به دلیل جابه جایی آسان و قدرت بالا و امینت بیشتر نسبت به دیگر وسایل برش، کاربرد زیادی در کارهای صنعتی و ساختمانی پیدا کرده است. پروفیل بر دیوالت با اندازه صفحه برش 355 میلی متر، قطعات بزرگ را به آسانی برش می دهد. موتور با توان 2300 وات، موجب می شود صفحه برش از پس هر گونه آهن و پروفیل سخت بر آید. سرعت صفحه 4600 دور دقیقه پروفیل بر DEWALT می تواند زمان و برش فلزات را سرعت ببخشد و موجب صرفه جویی در زمان و انرژی شود. پروفیل بر دیوالت در برش با زاوایه 45 درجه و 90 درجه کاربرد عالی دارد.

در هر کاری ایمنی در اولویت قرار دارد، پروفیل بر دیوالت در زمان کار مجهز به قفل سویچ است که از ویژگی های خاص این پروفیل بر به شمار می آید.

خرید پروفیل بر دیوالت

جمع بندی

اگر خواهان محصولی هستید که بتواند سخت ترین پروفیل ها را با امنیت بالا و به راحتی برای شما برش دهد اره پرفیل بر دیوالت می تواند بهترین گزینه باشد. از طرفی ایمنی حین کار با جلوگیری از برخورد جرقه با مصرف کننده، داشتن سویچ قفل برای نگهداری قطعه فلزی و پایه ضد لغزش توسط این دستگاه کاملا فراهم شده است. همچنین امکان تعویض آسان صفحه برش با قطر355 در پروفیل بر دیوالت فراهم شده است. پروفیل بر دیوالت با داشتن تمام این ویژگی ها، انتخاب مناسبی برای استفاده در کارهای صنعتی و ساختمانی می باشد و شما را از کار کردن با ابزار خسته کننده و زمان بر نجات می دهد.

مشخصات فنی
 

عمومی

برند تولید کنندهdewalt
کشور سازندهچین

مشخصات کلی

شماره مدلDEWALT2300W
مناسب برایفلز, چوب, سنگ, فولاد, انواع مصالح ساختمانی

ویژگی های فنی

توان مصرفی2300 وات
قابلیت برش با زاویه

بله

مشخصات صفحه

نوع صفحه قابل استفادهبرش
صفحه همراه

بله

حفا‌ظ

بله

سایر مشخصات

قفل سوييچ

بله

مشخصات دسته

ضد لغزش

بله

مشخصات فیزیکی

رنگ بدنهمشکی

اقلام همراه

اقلام همراه

دفترچه راهنما
کابل برق
آچار سوکت (782210-8 )

نظرات کاربران
نظر خودتان را بنویسید
شما نظر می دهید: اره پروفیل بر دیوالت مدل 355 Profile saw on Diwalt
راهنمای خرید
پرسش‌های محصول

پرسش‌های محصول

جستجو براساس ASC
پرسش
توسط : حسن در دی ۱۴۰۰
وقتتون بخیر قیمت این محصول بروز هست یا نه؟
هزینه ارسال برای تهران چقدر هست؟
175
پرسش
توسط : محمد تیرناز در فروردین ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید
در مورد اصالت محصولات میخواستم راهنما ی کنید
ایا واقعا محصولی که انتخاب میکنیم و ارسال میشه واقعا اصالت دارن و جز از دسته کالاهای تقلبی نیستند
ایا گارانتی که انجام میشه صحت و اصالت کالا را تایید میکنند
ممنون میشم راهنمایی کنید
165
پرسش
توسط : حسین اسحقی در فروردین ۱۴۰۱
با سلام و عرض خسته نباشید
آیا این محصول گارانتی دیگری هم به جز گارانتی 7 روز داره؟
141
پرسش
توسط : خانی در اردیبهشت ۱۴۰۱
باسلام و خسته نباشید.میخاستم بدونم قیمتهاتون ب روز هستن؟چون امروز ک من از شهرمون میپرسیدم حدودا پنج تومن بالاتر از اینی هس ک شما قیمت زدین
135
پرسش
توسط : رسول در اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام نحوه پرداخت اگه طوریکه نوشتید درب منزل باشه خوبه.هم ما راحتیم هم شما.همینطوره؟
133
پرسش
توسط : یاسین در خرداد ۱۴۰۱
سلام، چجوری باید سفارش بدم؟ قیمت بروزش همینه دیگه؟
122
پرسش
توسط : جابر در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام
جهت سفارش و خرید ، آیا قیمت ها بروز هست؟
120
پرسش
توسط : فاطمه در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام. سوالم اینه چطور میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟ و دوم اینکه چطور میت.نم ضمانت کالا رو درخواست بدم؟
108
۱۰
راحتی استفاده
۱۰
عملکرد و کارایی
۱۰
ارزش خرید
۱۰
کیفیت ساخت

نقاط قوت

موتور قدرتمند
دسته ی D شکل

نقاط ضعف

-
خوشحال خواهیم شد نظرات خود را در مورد این کالا در بخش نظرات بنویسید ؛ همه از نظرات شما سود خواهند برد.