دریل چکشی دیوالت 2035 Dewlt hammer drill بزرگنمایی

دریل چکشی سه نظام دیوالت 2035 1250 وات Dewlt hammer drill

Dewalt hammer drill 2035






  • توان 1250 وات

  • سرعت 0-3000 دور در دقیقه

  • دارای تراز

  • اندازه ایجاد سوراخ 13mm

  • دو عملکرد چکشی و دریل

  • دسته ی کمکی گردان

  • چپ گرد و راست گرد

  • قابل استفاده فلز، بتن و چوب

  • اندازه 1.2 اینچ

  • کلید قفل کن













دسترسی: موجود

‎۲٬۱۳۲٬۱۰۰ تومان
آیا از قیمت کالا راضی هستید؟ بله خیر
دلیل نارضایتی شما چیست؟

dewalt

تخفیفات ویژه و جدید اینستاگرام

فالو کنید :)

ارسال سریع یک تا سه روز

سرعت ارسال

هفت روز تضمین تعویض کالا

ضمانت خرید

پرداخت پول در محل بعد تست

❌ پرداخت بعد از تست

نیم نگاهی به دریل چکشی سه نظام دیوالت 2035 1250 وات Dewlt hammer drill



کارهای ساختمانی از جمله کارهای سختی که که نیروی زیادی را می طلبد و ابزاری که با آنها کارها انجام گیرد از لحاظ کارایی و کیفیت بسیار مورد توجه هستند. به همین دلیل با پیشرفت هر روزه علم و صنعت، لوازمی تولید می شوند که کارایی آسان و کیفیت بالایی دارند. به وسیله این لوازم شما می توانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کرده و زمان کار را تسریع ببخشید. دریل یکی از ابزار های است که بسیار کاربردی در امر ساخت و ساز و کارهای مهندسی است. به وسیله دریل می توانید محل های مورد نظر را بدون دخالت دست و به کمک دریل سوراخ و تخریب نمایید. شرکت های مختلفی در امر تولید لوازم و ابزار ساختمانی هستند، دیوالت « Dewalt » یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم و ابزار ساختمانی می باشد.
دیوالت با معرفی دریل مدل « Dewalt impact Drill 12502035 » با توان 1250 وات و سرعت 0-3000 دور در دقیقه می تواند کاری تمیز و با سرعت بالا را تحویل دهد. این دلر برقی به دو صورت چکشی و دریل کاربرد دارد. این دریل از طراحی ارگونومیک بهره می گیرد که دست کاربر در حین کار بتواند به راحتی دریل را بگیرد. همچنین دسته ی کمکی گردان این دریل نگهداری و کار را با آن راحت تر کرده است. دریل دیوالت قابلیت کار بر روی انواع سطوح مختلف مانند چوب، فلز و بتن را دارد به این وسیله شما می تواند در کارهای مختلف روی این دریل حساب کنید.
دریل چکشی دیوالت با دارا بودن سه نظام فلزی 1.2 اینچی می تواند سوراخ های به عمق 13 میلی متر با کیفیت بالا ایجاد کند. این دریل دو کاره بوده که می توانید به صورت ساده و چکشی از آن استفاده نمایید. دریل چکشی دیوالت مدل 2035 دارای تراز بوده که به اندازه دقیق کار کمک زیادی می کند و دارای قفل کن ایمنی نیز می باشد. دریل برقی دیوالت 30225 از عملکرد چپ گرد و راست گرد برخوردار می باشد. این عملکرد به زمانی که دریل در سوراخ گیر کند، کمک می کند. خرید دریل به دلیل وجود مدل های مختلف تا حدودی سخت شده است. اما شما می توانید با مراجعه فروشگاه اینترنتی آوینتو نسبت به خرید دریل چکشی دیوالت اقدام نمایید. همچنین در فروشگاه اینترنتی اوینتو قیمت دریل های مختلف را همراه با ویژگی های آنها بررسی نمایید.



نمایش بیشتر
نمایش کمتر
نقد و بررسی

نقد و بررسی دریل چکشی سه نظام دیوالت 2035 1250 وات Dewlt hammer drill

دیوالت فعالیت خود را در سال 1924 با ساخت اره بازویی توسط ریموند ای دیوالت آغاز کرد و از آن زمان با تغییر و تحولاتی روبرو شد. در سال 1994 اقدام به تولید انواع لوازم و ابزار آلات ساختمانی کرد. این برند با کیفیت بالای محصولاتی تولیدی توانسته در بازار جایگاه ویژه ای داشته باشد. دریل چکشی سه نظام فلزی دیوالت با توان بالای 1250 از دیگر محصولات شرکت دیوالت می باشد که کاربردی بسیار در امر ساخت و ساز دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی ویژگی های خاص و پر کاربرد این دریل چکشی بپردازیم.

طراحی ارگونومیک

هر نوع ابزاری که لازمه آن گرفتن توسط انسان ها باشد باید طراحی ارگونومیک داشته باشد، زیرا در طول سال ها کار با ابزار ساختمانی بدن دچار فرسودگی زود رس می شود. دریل چکشی دیوالت دارای دسته ارگونومیک می باشد که به با شکل کف دست هماهنگ می باشد و کاربر در حین کار دچار مشکل نمی شود. این دریل دارای وزن 2.2 کیلوگرم و اندازه ی 28 ×22 ×28 سانتی متر طراحی شده است. دگمه روشن کردن دستگاه به صورت ماشه ی طراحی شد تا کاربر را به آسانی نسبت به روشن یا خاموش کردن آن اقدام نماید همچنین قسمت تنظیم سرعت در در کنار دگمه ی روشن کردن دستگاه قرار دارد. برخی از مدل های دریل به صورت ثابت کار میکنند و کار کردن در جهت های مختلف با آنها دشوار است. اما دریل چکشی دیوالت به کمک دسته گردانی که دارد می تواند در جهت های مختلفی کار خود را انجام دهد و مصرف کننده به آسانی آن را تغییر جهت می دهد.

قیمت دریل چکشی دیوالت

کاربرد دریل دو کاره

وجود چنین ابزار های که می توانند در کارهال سرعت و عملکرد مطلوبی داشته باشند واقعا کمک خوبی محسوب می شوند. دریل چکشی دیوالت را می توانید برای سوراخ کردن انواع سطوح مختلف از جمله چوب، فلز و بتن به کار ببرید. سرعت 0-3000 دور در دقیقه برای دریل دیوالت طراحی شده که با سه نظام فلزی 1.2 اینچی می تواتند سوراخ های با قطر 13 میلی متر درست کند. به وسیله این دریل می وانید کارهای خود را تسریع ببخشید و کیفیت کار را نیز بالا ببرید. دریل دیوالت 2035 علاوه بر عملکرد دریل می توان به صورت چکشی نیز از آن استفاده کرد به این صورت که با استفاده از حالت چکشی آن ضربات با قدرت بیشتری بر روی سطح وارد شده و در نتیجه برای سطوح خیلی سخت وسفت این عملکرد بسیار مناسب می باشد. این دریل دارای تراز بر روی دستگاه می باشد که جهت تنظیم هر چه بهتره سوراخ های ایجاد شده کاربرد دارد. دریل دیوالت دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد می باشد. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که دستگاه در سوراخ گیر کرده و شما به وسیله این قابلیت می توانید بدون آسیب رساندن به دستگاه آن را بیرون بیاورید.

خرید دریل برقی دیوالت

جمع بندی

افرادی که به طور مستمر با کارهای ساخت و ساخت در ارتباط هستند باید از به روز ترین و کاربردی ترین وسایل جهت رفاه خود و کیفیت کار استفاده نماید. به همین جهت خرید دریل چکشی سه نظام دیوالت 2035 با قدرت بالایی که دارد مناسب انواع کار می باشد و یک دستیار بسیار کاربردی محسوب می شود. با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کرد شما می توانید نسبت به تهیه این دریل چکشی اقدام نمایید و از کار کردن با سرعت بالای 1250 واتی که دارد کار ها را با سرعت و کیفیت بالایی انجام دهید. این دریل با حالت دو کاره خود می تواند سخت ترین سطوح را سوراخ نمایید. همچنین از قابلیت چپ گرد، راست گرد و تراز لیزی نیز بهره می جوید.

مشخصات فنی
 

عمومی

برند تولید کنندهdewalt
کشور سازندهچین

توان و عملکرد

توان موتور 1250 وات
قابلیت تنظيم سرعت

بله

میزان صدادسی بل

مشخصات کارایی

حداکثر قطر سوراخکاری در فلز13 میلی متر
سیستم گردشراست گرد, چپ گرد

سایر امکانات

قفل سوييچ

بله

سایر ویژگی ها و امکاناتدارای تراز

مشخصات منبع تغذیه

منبع تغذیهبرق

مشخصات ظاهری

جنس بدنهپلاستیک
رنگزرد, مشکی
دسته‌ی کمکی

بله

قابلیت چرخش 360 درجه دسته

بله

ابعاد28x22x5 سانتی متر
وزن2.2 کیلوگرم

اقلام همراه

اقلام همراهدفترچه راهنما, دسته
نظرات کاربران
نظر خودتان را بنویسید
شما نظر می دهید: دریل چکشی سه نظام دیوالت 2035 1250 وات Dewlt hammer drill
راهنمای خرید
پرسش‌های محصول

پرسش‌های محصول

جستجو براساس ASC
پرسش
توسط : حسن در دی ۱۴۰۰
وقتتون بخیر قیمت این محصول بروز هست یا نه؟
هزینه ارسال برای تهران چقدر هست؟
174
پرسش
توسط : محمد تیرناز در فروردین ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید
در مورد اصالت محصولات میخواستم راهنما ی کنید
ایا واقعا محصولی که انتخاب میکنیم و ارسال میشه واقعا اصالت دارن و جز از دسته کالاهای تقلبی نیستند
ایا گارانتی که انجام میشه صحت و اصالت کالا را تایید میکنند
ممنون میشم راهنمایی کنید
165
پرسش
توسط : حسین اسحقی در فروردین ۱۴۰۱
با سلام و عرض خسته نباشید
آیا این محصول گارانتی دیگری هم به جز گارانتی 7 روز داره؟
141
پرسش
توسط : خانی در اردیبهشت ۱۴۰۱
باسلام و خسته نباشید.میخاستم بدونم قیمتهاتون ب روز هستن؟چون امروز ک من از شهرمون میپرسیدم حدودا پنج تومن بالاتر از اینی هس ک شما قیمت زدین
135
پرسش
توسط : رسول در اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام نحوه پرداخت اگه طوریکه نوشتید درب منزل باشه خوبه.هم ما راحتیم هم شما.همینطوره؟
133
پرسش
توسط : یاسین در خرداد ۱۴۰۱
سلام، چجوری باید سفارش بدم؟ قیمت بروزش همینه دیگه؟
122
پرسش
توسط : جابر در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام
جهت سفارش و خرید ، آیا قیمت ها بروز هست؟
119
پرسش
توسط : فاطمه در اردیبهشت ۱۴۰۱
با سلام. سوالم اینه چطور میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟ و دوم اینکه چطور میت.نم ضمانت کالا رو درخواست بدم؟
108
۱۰
عملکرد و قدرت
۱۰
امکانات و قابلیت ها
۹
کیفیت ساخت
۱۰
ارزش خرید

نقاط قوت

توان بالا
دستگه گردان

نقاط ضعف

-
شما ممکن است به محصولات زیر نیز علاقمند باشید